فروشگاه رونیا

فروشگاه رونیا پخش کننده انواع پارکت پوستر دیواری سه بعدی کفپوش دیوار پوش و ابزارآلات نصب

فروشگاه رونیا

فروشگاه رونیا پخش کننده انواع پارکت پوستر دیواری سه بعدی کفپوش دیوار پوش و ابزارآلات نصب

رونیا بزرگترین فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی در ایران با محصولات پارکت، کفپوش، دیوارپوش، پوستر دیواری و بسیاری از محصولات دیگر برای تحولی بزرگ در دکوراسیون داخلی شما

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 17

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۴۰ ب.ظ

کاغذ دیواری مدرن سرمه ای

بدون تردید، از بهترین راهکارها برای ایجاد فضایی دلنشین و متفاوت، به استفاده از کاغذ دیواری مدرن سرمه ای، طوسی و کلاسیک اختصاص پیدا می کند. کاغذی دیواری کلاسیک به سبب برخورداری از طرح ها و رنگ های آرامش بخش و منحصر به فرد، دکوراسیونی متفاوت و چشم نواز را خلق می نماید. علاوه بر این، کاغذ دیواری کلاسیک از طیف رنگی متنوع و خاصی بهره می برد که به خوبی هارمونی و تناسب لازم را با سبک و سیاق دکوراسیون برقرار می کند. همچنین، این مدل کاغذ دیواری در طرح های مختلف اعم از گلدار و ساده تولید و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

کاغذ دیواری طوسی با طرح های بسیار زیبا برای پذیرایی و اتاق خواب

کاغذ دیواری مدرن سرمه ای، طوسی و کلاسیک

خلق زیبایی با استفاده از کاغذ دیواری مدرن سرمه ای، طوسی و کلاسیک

متاثر از تغییر و تحولات ایجاد شده در سبک زندگی، تمایل و علاقه افراد به استفاده از کاغذ دیواری مدرن سرمه ای، طوسی و کلاسیک، در طراحی دکوراسیون فضای داخلی افزایش چشمگیری پیدا نموده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که کاغذ دیواری مدرن ضمن تکمیل و تکامل فضای دکوراسیون محل کار یا محیط خانه، زیبایی و جذابیت بصری محیط را دوچندان می سازد. با استفاده از این مدل کاغذ دیواری، به راحتی میتوان روح تازه ای در کالبد دیوارهای اتاق خواب و پذیرایی دمید.

شایان ذکر است که در دکوراسیون سبک مدرن، کاربرد کاغذ دیواری مدرن سرمه ای و طوسی، به صورت ساده و طرح دار بسیار رایج و متداول می باشد. کاغذ دیواری مدرن طوسی به سبب برخورداری از رنگ خنثی و طرح های متنوع، به راحتی با سایر رنگ های موجود در اجزای دکوراسیون ست و هماهنگ می شود.

راهنمای خرید کاغذ دیواری مدرن سرمه ای، طوسی و کلاسیک

  • نوع و جنس: یکی از مهمترین مؤلفه ها در هنگام انتخاب کاغذ دیواری مدرن سرمه ای، طوسی و کلاسیک، توجه به جنس و متریال بکار رفته در بافت محصول می باشد. جنس مناسب کاغذ دیواری علاوه بر طول عمر بالا، به مرور زمان کیفیت و شفافیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

رنگ و طرح: رنگ یکی از مهمترین المان ها برای ایجاد توازن در دکوراسیون فضای داخلی محسوب می شود. رنگ های متناسب با دکوراسیون مدرن، طیف رنگی خنثی نظیر مشکی، طوسی و سرمه ای و سفید می باشند.    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی