فروشگاه رونیا

فروشگاه رونیا پخش کننده انواع پارکت پوستر دیواری سه بعدی کفپوش دیوار پوش و ابزارآلات نصب

فروشگاه رونیا

فروشگاه رونیا پخش کننده انواع پارکت پوستر دیواری سه بعدی کفپوش دیوار پوش و ابزارآلات نصب

رونیا بزرگترین فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی در ایران با محصولات پارکت، کفپوش، دیوارپوش، پوستر دیواری و بسیاری از محصولات دیگر برای تحولی بزرگ در دکوراسیون داخلی شما

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 17

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ

کاغذ دیواری راه راه کلاسیک برجسته

کاغذ دیواری راه راه کلاسیک برجسته از جمله گزینه های کاربردی برای به نمایش گذاشتن رنگین کمانی از نقش و طرح در فضای دکوراسیون می باشد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که برای جلوه نمایی و به چشم آمدن زیبایی و جذابیت فضاها و محیط های مختلف چیدمان، استفاده از کاغذ دیواری طرح راه راه، از مؤلفه های کاربردی تلقی می گردد. در نگاه طراحان فضای داخلی، الگوی طرح راه راه علاوه بر شیک و جذاب بودن، همواره از المان های محبوب و پرطرفدار به حساب می آید.

لازم به ذکر است که کاغذ دیواری راه راه کلاسیک برجسته از مشخصاتی مانند فاکتورهای تاثیرگذار بصری، قدرت بالا و چشم نوازی و دلنشینی بهره می برد.

کاغذ دیواری شهریار| قیمت نصب و فروش در نمایندگی کاغذ دیواری

کاغذ دیواری راه راه کلاسیک برجسته

تحول سریع در محیط با کاغذ دیواری راه راه کلاسیک برجسته

کاغذ دیواری راه راه کلاسیک برجسته با برخورداری از طرح و مدل ملموس و قابل لمس، زیبایی و جذابیت بصری فضای دکوراسیون را دوچندان می سازد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد کاغذ دیواری راه راه کلاسیک قابلیت نصب و پیاده سازی به صورت عمودی و افقی می باشد. نصب این مدل کاغذ دیواری به صورت ناخودآگاه باعث ایجاد خطای دید در نگاه افراد می شود. برهمین اساس، در اتاق های دارای سقف کوتاه و کم ارتفاع، کاغذ دیواری دارای طرح راه راه از بهترین گزینه ها محسوب می شود. چراکه این نوع کاغذ دیواری به بزرگ تر نشان دادن فضای و ابعاد دیوارها کمک شایانی می نماید.

استفاده از کاغذ دیواری ساده موجدار به علت برخورداری از طرح و نقش ساده و بی آلایش هیچگونه محدودیتی در فضا ایجاد نمی سازد. به همین جهت، به راحتی میتوان این مدل کاغذ دیواری را برای تزیین و پوشش قسمت های مختلف فضا مورد استفاده قرار داد.

ناگفته نماند که کاغذ دیواری راه راه کلاسیک برجسته علاوه بر مرتفع و بلند نشان دادن سقف و دیوارها، حال و هوای تازه ای را در فضا متجلی می سازد. همچنین، جلوه بخشیدن به فضا، دوام و پایداری مطلوب، برخورداری از حالت طبیعی و کمک به پنهان کردن معایب موجود در دکوراسیون، از نقاط قوت کاغذ دیواری مدل راه راه تلقی می گردد.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی